Beoordelingen van Panini Lisse

Recente recensies

4.0
Hankvde
gisteren

Bestelling niet vergeten of even bellen als het bezorgen langer dan een uur duurt

Berg
24 juni 2022

Lekker Snelle bezorging

André Boudewijns
19 juni 2022
Karin
19 juni 2022
Mike
19 juni 2022
Arnoldus
18 juni 2022

Helaas ruim 2 uur op de pizza moeten wachten, waar de verwachte bezorgtijd 45-75 minuten is. Pas toen ik ging bellen werd er met onze bestelling gestart. Dit is niet de eerste keer dat onze bestelling is vergeten, maar gedeeltelijk wordt bezorgd en we langer moeten wachten dan staat aangegeven. Reden is altijd hetzelfde, het is druk…

Jacqueline
18 juni 2022

Bezorging duurde wat lang. Maarja daarna hebben we heerlijk gegeten en daar wachten we graag even op😁

Petra
18 juni 2022
Jacqueline Postmaa
17 juni 2022

Top! Top! Top!

Jack v.Nieuwenhoven
15 juni 2022

Ben een vaste klant en altijd tevreden, maar de spaghetti carbonara was erg droog. Er moet meer saus in dan wordt het wat smeuïger.

Joost Takens
15 juni 2022

Gaat niet over deze bestelling maar als we in het restaurant eten dan is de bediening en het eten bar slecht.

Reactie van Panini

Goedemiddag Joost, Wat vervelend om te horen. Ik hoor graag van u om welke dag dit gaat (graag met extra toelichting) zodat ik dit intern kan bespreken met het personeel van die dag! U kunt dit mailen naar mischa@panini.nl. Vriendelijke groet, Anne-Fleur

Hans Smits
13 juni 2022
Ernst Brand
11 juni 2022

Geen pesto op m'n pizza, had het er wel los op besteld...

Kramer
9 juni 2022

De pizza's waren weer heerlijk!

Van Lierop
6 juni 2022

Nog nooit hebben we iets te zeuren gehad, maar dit keer hadden we allemaal zoiets van: dit is niet Panini. De pizza Verdure en Pollo vonden we echt geen smaak hebben en ook zat er op allemaal veel te veel mozzarella, enorme kaasslierten… Hopelijk was dit eenmalig!

Elma Croese
6 juni 2022

16.45 besteld en om 18.30 pas bezorgd. De pizza was goed, de pasta zag er uit alsof het even snel erin gegooid was en opgewarmd. Smaak was wel goed gelukkig

Kevin
5 juni 2022
Jacqueline postmaa
4 juni 2022

Was weer helemaal goed! Heerlijk gegeten!

Rene
4 juni 2022

Pizza’s waren prima. Dessert tot twee keer toe niet goed bezorgd

POLLO pizza
3 juni 2022
A balkenende
1 juni 2022
cock augustinus
30 mei 2022
Marjolijn
29 mei 2022

Als altijd, heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke
26 mei 2022

Duurde wel erg lang dit keer, meer dan 90 minuten.. Verder helemaal prima, netjes verzorgd en goed warme pizza's en heel erg lekker.

Carlijn
20 maart 2022

Ondanks de waarschuwing van lange wachttijd (45-60min) was de bestelling er met een half uur. Heel fijn! Wel jammer dat zowel de pizza’s als de Panini steenkoud waren. We hebben zelf de oven aan moeten doen om ze weer op te warmen. Zonde van het geld en vooral ook voor het plezier Kids kijken uit naar lekker eten bestellen en konden vervolgens alsnog lang wachten tot alles in delen in de eigen oven weer opgewarmd was!

Schutte
18 maart 2022

uitstekende kwaliteit en op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Lisanne
17 maart 2022

Mijn vriend was jarig, ze hebben hem leuk verrast met een persoonlijke boodschap en wat lekkers. Bedankt weer.

Lia van der Heijden
14 maart 2022

Normaal zijn wij zeer tevreden, maar gisteren waren de broodjes zeer karig belegd, mijn dochter had alleen in het midden van de ciabatta een dun laagje pesto, ik had ciabatta tonijn was ook zeer karig belegd zeer jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo de Graaf
14 maart 2022

Zoals gewoonlijk weer lekker en ook lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diny van der Vlies
13 maart 2022

Bij de online bestellingen, graag wat meer vegetarische pasta's b.v. penne, spaghetti e.d. 3 soorten ravioli is prima, maar ik mis de "gewone"pasta.

Marieke
12 maart 2022

Prima op tijd Eten goed warm

Lex
12 maart 2022

Bestel al tientallen jaren bij Panini en eigenlijk is er nog nooit is misgegaan met de bestelling. Maar nu ontbrak de extra bijbestelde topping, alleen voor dat ik dit zelf had gezien ging de deurbel nogmaals en stond er een bezorger met een nieuwe pizza waar de extra topping wel opzat!! Dit noem ik nog eens topservice! En oh ja, de pizza's waren weer, zoals altijd, voortreffelijk.

Kees van der Eerden
9 maart 2022

de 2 pizzadozen waren doorgelekt. de twee pizza's waren niet het zelfde: de ene had halve kleine tomaatjes en de andere een aantal dotten pesto en geen tomaatjes.

Reactie van Panini

Goedemiddag Kees, Bedankt voor uw recensie. Ik heb uw bestelling ingezien en zie dat u 2 verschillende pizza's heeft besteld. De een inderdaad Caprese en de ander Calabrese. Deze is met N'Duja, een smeerbare pittige salami, het klopt dus inderdaad dat hier geen tomaatjes op zaten. Beide pizza's zijn wat vetter vanwege de ingrediënten die erop gaan maar het hoort niet te zijn dat het door de pizzadozen heen gelekt is. Ik zal dit intern bespreken. Hopelijk hebben de pizza's alsnog gesmaakt! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur ,Trattoria Panini Lisse

j Duivenvoorden
6 maart 2022

Duurt gewoon 1,5 tot 2 uur in het weekend voordat bestelling binnen is . Is gewoon veels te lang !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Beste fam, Duivenvoorden, Dank je wel voor de feedback. Wij proberen dit zo goed mogelijk te managen en eventueel een stop met het aannemen van bestellingen. Wij doen ons uiterste best om snel uit te leveren, in het weekend zijn er soms zoveel bestellingen dat dit niet altijd lukt. U kunt ook altijd bellen om te komen afhalen doorgaans is dit sneller dan bezorgen. Hopelijk heeft deze uitleg een klein beetje geholpen met het inzicht waardoor het soms wat langer duurt. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

Mohlmann
6 maart 2022

De pizza was heerlijk! De pasta daarin tegen was droog, koud en aan elkaar geplakt. We hebben hem niet opgegeten. Hij is het vele geld niet waard.

Wendy
6 maart 2022

Pizza pamigiana en overgerecht parmigiana besteld. Bestel om 18.45 bezorgd om 20.10. Na lang gewacht te hebben bleek het ovengerecht niet gaar. Aubergines waren zelfs niet te kauwen zo rauw en waterig. Hierover gebeld en het meisje gaf aan dat de aubergines toch echt wel gaar moesten zijn. Aangegeven dat ik echt niet zomaar belde en het gerecht niet te eten was. Ze bood als alternatief een dessert aan. Ik gaf aan dat dit niet gewenst was omdat 1 persoon geen eten had. Ik gaf aan dat een vervangende maaltijd gewenst was. Uiteindelijk is er opnieuw een pizza bezorgd. Al met al geen fijne service.

Ron
5 maart 2022

Zoals altijd gewoon kwaliteit, heerlijk

Leo de Graaf
5 maart 2022

Om 18.07 uur besteld en afgesproken bezorgen om 19.30 uur. Dit is goed gegaan echter de pizza's waren slap, lauw en taai. Waarschijnlijk toch wat te vroeg gemaakt en te lang warm gehouden. Erg jammer tot nu toe altijd goede kwaliteit gekregen.

Danny Randsdorp
5 maart 2022

Smaak zo als altijd super met alles lekker vers, alleen waren de pizza’s lauw tot koud

M de Leeuwe
5 maart 2022

Netjes op tijd geleverd. Echt zoals pizza hoort te zijn. Krokant en niet vet.

Jos Geerts
4 maart 2022

Snel geleverd. Maar de 2 pizza's waren veel te lang in de oven geweest. Heel droog en taai. En dus bijna niet te snijden. En dus ook de smaak slecht. Heel teleurstellend. Altijd prima pizza's gekregen bij Panini, maar dit was heel slecht. Hopelijk eenmalig Anders was dit onze laatste pizza bij Panini.

Joyce
4 maart 2022
Gerda
2 maart 2022

Prima geregeld!

Gabriëlle en Ype
2 maart 2022

Heel goed

Eline
2 maart 2022

Heeerlijk eten, Beste pizzas, lekkere lasagna en echt goede desserts ;)

Jasper
2 maart 2022

Het eten was lekker. Bij de bestelling extra ingrediënten besteld voor op de pizza. Deze ingrediënten zaten er helaas niet bij.

Patricia
28 februari 2022

Heerlijke pizza’s en vriendelijke bediening

Plasmeijer
27 februari 2022

Normaal gesproken is de pizza erg lekker. Deze keer zat er nog meer smaak aan met extra kruiden of zo, heerlijk krokant. Ook vriendelijke jongen met bezorgen. Wij zijn tevreden.

MB
26 februari 2022

Was er met 40 minuten, site gaf 45-60 min aan. Lekker op tijd dus. Eten zoals altijd goed, warm en vers.

Tobias
25 februari 2022

Lekkere pizza

Van Burken
23 februari 2022

Altyd top

Jaap
22 februari 2022

Smaak van de quatro staggioni pizza viel zwaar tegen! En op verzoek beide pizza's laten snijden. Dat was wéér niet gebeurd.

Miron van Zanten
20 februari 2022

Helaas is de opmerking bij de bestelling niet opgevolgd en zat er wel kaas op de bestelling. Vervelend dat als ik nabel er altijd gedaan wordt of dit niet nodig is, maar het blijkt toch wederom nodig.

Anouk
20 februari 2022

Goede salade en heerlijke pizza’s. Snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjaak van den Ber
20 februari 2022

Om 17.30 besteld. Afelevertijd 3 kwartiier, zeg tussen 18.15 en 18.30 Om 18.35 gebeld. Excuus, wordt 19.00 uur. 19.15 uur gebeld. Weer excuus, gaan direct rijden. Uiteindelijk 19.45 afgeleverin van inmiddels halfwarme pizza's. Wel geld terug, maar had liever gehad dat er op tijd werd geleverd, of aangegeven dat het 2 uur duurt, dan hadden we iets anders kunnen regelen mede daar een een kind van 3 bij was voor wie 2 uur wachten wel heel lang is, zeker als het al bedtijd is geweest.

André Boudewijns
20 februari 2022

E Was weer heel lemker

Barry Turk
18 februari 2022

Erg weinig smaak aan de pasta had het beter zelf kunnen maken. Zonde weer van 28 euro

Wendy
17 februari 2022

Was weer voortreffelijk! Iedere keer weer lekker gegeten!

D.Kortekaas
15 februari 2022

Keurig op tijd en zoals altijd heerlijke broodjes

Joyce
15 februari 2022

Heel lekker waren de pizza’s! En vriendelijke jongeman die het kwam bezorgen.

Lisanne
14 februari 2022

Alles weer lekker zoals altijd. Helaas was de pizza wel aan de koude kant. Terwijl het restaurant 3 minuten lopen is vanaf mijn huis.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Goedenavond Lisanne, Fijn om te horen dat het gesmaakt heeft, wel jammer dat het wat minder warm was dan normaal. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses hiervoor! In het vervolg kunt u het beste meteen even bellen naar de zaak zodat wij direct met een passende oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur

Marjolijn Guldemond
13 februari 2022

Zoals altijd, heerlijk!

Anneke van Neerbos
12 februari 2022

Het was heerlijk!!!!

m.steenvoorden
12 februari 2022

helaas de gevraagde extra Parmezaan niet op mijn pizza gekregen , die hadden ze bij mijn man op zijn 4 kazen pizza gedaan waardoor zijn pizza super zout was. Helaas is dit niet de eerste keer dat het niet goed gaat. Heb een mail gestuurd naar ze maar helaas geen reactie terug.

Reactie van Panini

Goedenavond, Wat jammer om te horen dat het fout gegaan is. Onze excuses. Naar welk email adres heeft u gemaild? Wij hebben namelijk helaas niks binnen gekregen. U kunt de mail nog een keer sturen naar mijn email annefleurwaaijenberg@gmail.com. Ik ga er niet van uit, maar mocht het nog een keer voorkomen dat er iets niet goed gegaan is kunt u ook meteen even bellen naar de zaak, wij kunnen dan direct met een passende oplossing komen! Ik zie graag uw mailtje tegemoet en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Anne-Fleur

Jaap&Suus
12 februari 2022

Heerlijk gegeten. 😉

Van ruiten
12 februari 2022
H van Ruiten
11 februari 2022

Altijd lekker en precies op tijd

Verschoor
9 februari 2022

Lekkere pizza’s die op tijd worden bezorgd en goed warm zijn! Wij bestellen nog eens!!

D.Kortekaas
8 februari 2022

Keurig op tijd bezorgd en zoals altijd heerlijk broodje

Nicolette
8 februari 2022

De gorgonzola was goddelijk! Ik had als extra pijnboompitten en rucola gedaan. Heerlijk! Vooral die pijnboompitten. Hmmmm! En mooi op tijd bezorgd....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Josien
6 februari 2022

Heerlijke pizza's. Goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Postmaa
6 februari 2022

Prima pizza mmmmmm

Erik
5 februari 2022

Gewoon top!

brit
5 februari 2022

pizza was door de bezorging helemaal door elkaar geschud.

Hans
4 februari 2022

Op tijd. Maar niet zo lekker als anders.

Ten Voorde
4 februari 2022

Normaliter heel blij met de panini, maar de ervaring van gister was erg jammer. De bezorger belde dat hij op het verkeerde adres stond. Dit was een fout van panini zelf. De bezorger gaf aan te gaan regelen dat er nieuwe pizza's bezorgd zouden worden, maar aan de hand van krokantheid en hardheid vermoeden we dat dezelfde pizza's gewoon even terug de oven in zijn gegaan. Bezorging dus een half uur te laat en mindere lekker pizza's als normaal.

Patrick
4 februari 2022

Altijd stipt op tijd. Goed en lekker eten.

adriana mendoza
3 februari 2022

Bedankt

Meindert Vreeken
3 februari 2022

Twee perfecte pizza's. Beter kan niet. Keurig bezorgd op het afgesproken tijdstip. Bezorging en betaling via Ideal (verplicht) worden in rekening gebracht.

MARTY van Rijnberk
31 januari 2022

Snelle service en een gezellige bezorger. Ciabatta Romanos was iets te zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Hi Marty, Bedankt voor uw recensie en feedback! Ik ga deze intern bespreken en hopelijk is het de volgende keer weer zoals van ouds. Tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

D.Kortekaas
30 januari 2022

Heerlijke pizza Vriendelijke bezorger en snel bezorgd

Reactie van Panini

Hi Debby, bedankt voor je recensie! Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Rob
29 januari 2022
Boot Natuursteen
28 januari 2022

Lekkah!

Reactie van Panini

Goedemiddag, Fijn om te horen dat het allemaal gesmaakt heeft :) Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Jack Peters
27 januari 2022

Door het minimale bestelbedrag en de bezorgkosten wordt een pizza voor een alleenstaande toch wel veel te duur. Ik heb best wel begrip voor jullie kosten maar voor mij is het toch te te gek.

Reactie van Panini

Beste Jack, Bedankt voor je feedback. Ook zeer fijn dat u zelf al aangeeft en dus snapt dat de kosten van bezorging kostbaar zijn. Wist u dat wij met afhalen geen minimum bedrag hanteren! Vaak is dit ook nog sneller dan bezorgen tijdens de drukke momenten. Met vriendelijke groet, Gwen van Trattoria-Panini

Aranka
26 januari 2022

Supersnel bezorgd en echt de lekkerste pizza's van Lisse!

Reactie van Panini

Hi Aranka, kijk dat is een leuke recensie om te krijgen! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Jaap&Suzan
24 januari 2022

De pizza's zijn prima, maar niet echt super van smaak zoals ze eerder waren. Dit is al langer het geval bij jullie. Hopelijk checkt "de baas" dit eens.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Goedemiddag Jaap en Suzan, Bedankt voor uw recensie! Wat jammer om te horen dat het net niet helemaal naar wens was. Zoals u waarschijnlijk al weet hebben wij een tijdje geleden het recept van onze artisjokken aangepast waardoor deze nu beter van smaak zijn. Aan de overige producten hebben wij geen aanpassingen gedaan. Om deze feedback zo goed mogelijk te kunnen bespreken met onze chefs zou ik graag wat extra informatie willen ontvangen over om welke pizza's het ging en/of wat er precies minder smaak had. U kunt mailen naar annefleurwaaijenberg@gmail.com. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Erik
23 januari 2022

Gewoon weer heerlijk!

Reactie van Panini

Goedemiddag Erik, Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Suzanne Naron
20 januari 2022

Goede kwaliteit 👍

Reactie van Panini

Goedemiddag Suzanne, Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

John
18 januari 2022
Reactie van Panini

Hallo John, Bedankt voor uw recensie! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Ab
17 januari 2022

Snelle levering

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
16 januari 2022
Reinier
16 januari 2022

Erg lekker

Ligtenberg
15 januari 2022

Perfect. Heerlijk. Je krijgt waar voor je geld.

Debby
14 januari 2022

Eten was weer top. Snelle bezorging.

D. Kortekaas
11 januari 2022

Geweldig op tijd en het waren weer heerlijke broodjes

H van der Eerden
10 januari 2022

Pico bello

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessy
10 januari 2022

Snelle bezorging en het eten was nog gloeiend heet en erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fleur
9 januari 2022

Pizza's en Calzone waren heerlijk!

Anneke
9 januari 2022
Pizza
8 januari 2022
Miranda
8 januari 2022

Bestelling kwam 25 minuten te laat en pizza's daarom lauwwarm. Smaak verder goed alleen korst was taai geworden..

Hoogewerf
8 januari 2022

Eten was lekker, niet gloeiend heet meer

Mark
7 januari 2022

Snel bezorgd en super lekker als altijd

Pieter
7 januari 2022

Top ! Dank

Elsemieke van der Heijden
6 januari 2022

Weer heerlijk gegeten, snel bezorgd door een leuke meid!

Anneke
6 januari 2022

Beste Lezer, de smaak was anders dan anders: t leek wel of er zoetigheid bij op zat. Dat zijn we niet gewend. Jammer ! Vriendelijke Groeten

Reactie van Panini

Goedemiddag Anneke, Bedankt voor uw bericht. In onze dillesaus zit honing verwerkt, dit zou de wat zoetere smaak kunnen geven. Het kan zijn dat er de laatste keer wat meer honing gebruikt is dan gebruikelijk. Ik zal dit intern bespreken! Onze excuses! Met vriendelijke groet, Anne-Fleur Trattoria Panini Lisse

Cor Vrieling
4 januari 2022

Weer als vanouds heerlijk ❤️🇮🇹

Christa Nederhoff
4 januari 2022

Pasta was erg goed, pizza was koud en erg droge bodem

Debby
3 januari 2022

Lekker eten en op tijd bezorgd

Hogervorst
3 januari 2022

Bezorger stond eerst in de verkeerde straat omdat ie niet goed had gelezen. Daarom was ie iets later nadat ie ons belde dat ie verkeerd zat. Gelukkig was die andere straat redelijk in de buurt. De familie pizza's zijn een echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simoneverbeek@msn.com
3 januari 2022

Pizza was heerlijk, maar de pasta carbonara erg droog. Dit was de eerste keer, want voorheen altijd prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alice
2 januari 2021

Heerlijk. Thuis afgebakken na instructies. Perfecte pizza's.

Hans
2 januari 2021

Het eten was weer zeer goed van smaak, goed warm en keurig op tijd geleverd. Vooral het gerecht van de chef was zeer smakelijk.

De bruijn
2 januari 2021

Al jaren de favoriete pizza’s

Rodney
1 januari 2021

Vond het broodje bresaola koud, maar zat wel veel smaak aan. Bezorging was wel snel.

Janzen
1 januari 2021

Wij hebben vaak besteld maar deze keer was echt slecht. Eten was koud en ciabatta taai. Niet van jullie gewend.

Frederique
31 december 2021

De pizza’s zijn erg lekker maar helaas gebeurd het geregeld dat er producten op de pizza ontbreken. Nu was het de mascarpone bij de pizza della casa.

DJ.Knol
31 december 2021

Goede pizza. Beter dan die van Donna want die pleurde ik na een hap in de vuilnisbak. Fontana ook goede pizza. Voor nu dus Panini en Fontana op de greenlist.

DiMarci
30 december 2021

Heerlijke pizza pollo en geweldige pasta salmone! Dank. Er is maar 1 plek waar ze betere pizza maken en dat is een leuke pizzeria in Arezzo, zal wel met het weer te maken hebben 😉

Peter
29 december 2021

De pizza viel me heel erg tegen bodem was dun en hard en smakeloos heb betere pizza 's gegeten bij Julie

Petra
29 december 2021

Bezorging snel Eten was heerlijk, had meer dressing op de salade gekunt

Wannet
29 december 2021
Antoinette
27 december 2021

Vanavond weer mogen genieten van een heerlijke salade en ditmaal met een verrassend toetje 😉

Anoniem
24 december 2021
André
23 december 2021

Het gerecht met pennen was niet goed warm. De lasagne was wel goed warm. De smaken waren prima.

Marja
23 december 2021

Was weer heerlijk. Het is alleen jammer dat als je ananas op je pizza wilt ipv de kaas, je voor de ananas EN de kaas moet betalen. Terwijl je geen kaas hebt. Gaat niet om het bedrag maar om het principe.

André
21 december 2021

Een half later pas bezorgd, beetje laat wel

DR
20 december 2021
TJ
18 december 2021
Anita
17 december 2021

Lekker!

Harry
17 december 2021

Altijd lekker en precies op tijd bezorgd

D. Kortekaas
17 december 2021

Heerlijk gegeten en snel klaar

Arina
17 december 2021

Helaas werd de bestelling vergeten, waardoor hij veel later bezorgd werd. Pas nadat ik gebeld had.

Adri
14 december 2021

Eten was heel goed en de bezorging was op tijd

Leo de Graaf
13 december 2021

Kwaliteit zoals gewoonlijk uitstekend. Voorspelde bezorgtijd was wel wat langer als voorspeld. Maar dit werd goedgemaakt met een heerlijke lekkernij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H van der Eerden
12 december 2021

Wachttijd zou 45 tot 60 min zijn. Na 1uur45 gebeld en 10 min later inderdaad bezorgd. Even een belletje bij veel latere bezorging zou wel zo netjes zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bas
12 december 2021

Sinds paar maanden zijn er iedere x fouten bij de bestelling. Zelfs vlees in vega calzones. Ze lossen het netjes op als ik bel. Maar is wel nu iedere x iets. Panini is onze favoriet. Maar ze zijn erg slordig met de bestellingen op het moment

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. van den Aardweg
12 december 2021

Ravioli uitstekend; kipsalade ook, alleen miste ik een dressing. Had ik die apart moeten bestellen?

Nvt
11 december 2021
Bianca
11 december 2021
Petra
11 december 2021
John van der Klaauw
9 december 2021
WK
8 december 2021

We zijn vanaf de opening van Panini vaste klant in het restaurant én met bestellen. We waren als het ware in de begin jaren een heuse fan. De laatste tijd zijn we een minder regelmatige klant. Waarom? Het is 't gewoon niet meer helemaal... Jammer hoor. De kaas is tegenwoordig minder smakelijk en plakt bovendien na het eten aan je gehemelte en tanden als een vette plastic coating. Om die reden vermelden we nu bij de online-bestellingen altijd bij de opmerkingen -WEINIG KAAS-. Helaas werkte dit alle keren niet. De opmerkingen worden niet goed gelezen. Aangezien telefonisch bestellen niet meer mag en er dus geen mogelijkheid is je wens aan te geven, stoppen dus maar met bestellen. Arrividerci Panini, we hebben heel erg van jullie genoten. Mochten er weer betere tijden komen dan bestellen we weer graag!

Debby Kortekaas
7 december 2021

Geweldig eten en supergoede bezorging

MB
6 december 2021

s’Middags bestelling geplaatst via internet, voor 17.30 op 5 dec. Kwam allemaal netjes op tijd en compleet. Zoals altijd erg tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marta
5 december 2021

Altijd lekker en op tijd!

Mirjam
4 december 2021

We hadden 6 pizza’s besteld, maar kregen er 5. We kregen al snel de ontbrekende pizza met daarbij iets voor bij de koffie. Prima opgelost!

Teelko de Haan
4 december 2021

Alles prima. Maar vind het wel steeds duurder worden. Eigenlijk te duur bijna voor een pizza. Ook nog €1,50 afleveringskosten plus €0,25 verwerkingskosten er bovenop. Nog kort geleden waren de bezorgkosten bij bestellingen boven de €25 gratis?

John
4 december 2021

Precies op tijd , en nog goed warm , geen overdreven beleg op de pizza maar goed in balans ! Zeer smaakvol….

Patty
3 december 2021

Super!

André Boudewijns
3 december 2021

Ze had wel wat vroeger kunnen komen,want ik heb een hond er daar ga ik om 5 uur mee lopen,maar het eten was lekker.

Patricia
2 december 2021

Goede vriendelijke service. Had 1 bestelling geannuleerd en er lag keurig een envelopje met de teruggave te wachten. Niet om gevraagd maar toch gekregen.

Leo de Graaf
2 december 2021

Snelle en dus warme levering. Heerlijk gegeten.

Robin
1 december 2021

Heerlijke familie pizza besteld waar we met drie personen van gegeten hebben. Rijkelijk belegd en erg lekker.

Barry
30 november 2021
Aad
28 november 2021

Al ruim 20 jaar de lekkerste ciabatta's van Lisse en omgeving

Peter
27 november 2021

Pizza was prima en goed belegd. En bezorging strak op tijd. Goeie actie. Top

van der Voort
27 november 2021
Trix
27 november 2021

Eten was goed en mooi op gevraagde tijd bezorgd.

de Haas
25 november 2021

Stipt op tijd bezorgd en heerlijke pizza

Annemarie
24 november 2021
adriana mendoza
23 november 2021

Was snel, makkelijk te bestellen en lekker

Petra Lijten
21 november 2021

Was super snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elly
21 november 2021

1 pizza niet bij de bestelling geleverd , na telefoontje wel keurig na geleverd En 1 pizza was koud hebben wij opgewarmd in de oven

Yvon
20 november 2021

De pizza pollo die we hadden besteld was koud en droog van smaak

Suzanne Naron
20 november 2021

Gewoon top 👍

Ingrid
19 november 2021

Heerlijk zoals altijd.

Chan
18 november 2021

Goeie pizza’s! Verkeerde adres was wel gek maar gelukkig in de buurt! Had als extra pijnboompitten op pizza besteld, tipje voor volgende keer deze er ook daadwerkelijk op te doen ;)

Astrid
15 november 2021

Bestelling werd bezorgd op de tijd die ik had aangegeven! Eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barry
12 november 2021
D. Kortekaas
9 november 2021

Keurig op tijd en zoals altijd erg lekker

Wv
8 november 2021

Top! Eigenlijk altijd

Ag
8 november 2021

Besteld op tijd geleverd heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mirjam
7 november 2021

Erg vriendelijke bezorger maar wel jammer dat de bezorging vaak zo lang op zich laat wachten. Het lijkt eerder standaard dan een uitzondering bij jullie.

Reactie van Panini

Hoi Mirjam, op de vrijdag, zaterdag en zondag is de wachttijd inderdaad soms langer dan ook wij zouden willen. Dit komt doordat er heel veel besteld wordt op deze dagen. Ik beloof je dat al onze vervoersmiddelen elke vrijdag, zaterdag en zondag volle bak af en aan rijden om iedereen zo snel mogelijk te voorzien van hun bestelling. Op de andere dagen is de wachttijd korter. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

Hans
4 november 2021

Lekkere pizza.

Froukje
4 november 2021

Bestelling online geplaatst om 16 u voor 1740 Om 1743 kind voor de deur afgezet en dubbel geparkeerd gewacht om bestelling op te halen, was het pas om 18 u klaar….

HdH
3 november 2021
Naron
3 november 2021

Fantastisch service , snelle en professionele behandeling van mijn klachten over de kwaliteit van mijn bestelde pizza’s. Ik kreeg binnen 20 min nieuwe verse en heerlijke pizza’s bezorgd. Heerlijk gegeten !👍

Reactie van Panini

Beste Naron, Bedankt voor deze leuke feedback. Dat doet ons goed. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

An
2 november 2021

Altijd een lekkere pizza en bezorging was top! Respect voor de bezorger die door het slechte weer had gefietst.

Marian
1 november 2021

Heerlijke pasta en pizza. Alles werd snel afgeleverd en was warm en vers. Een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
31 oktober 2021

Helaas koude pizza's en een ieniemienie stukje tiramisu en dat voor €5,75, erg jammer want we vinden het normaal gesproken erg lekker...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
31 oktober 2021
Tosca
30 oktober 2021

Wat een heerlijke pizza dello chef vandaag! Wat ons betreft een blijvertje. Bij de bestelling waren de twee pizza’s met minder kaas al wat afgekoeld; we hebben ze wel eens warmer ontvangen. Verder top zoaks altijd.

H van Ruiten
30 oktober 2021

Altijd lekker en op tijd bezorgd

Diana
29 oktober 2021
WV
27 oktober 2021

wederom prima!!

A. Lindhout
26 oktober 2021

Prima verzorgd en van smaak!

Leo
25 oktober 2021

Geheel naar wens, zoals gebruikelijk heel smakelijk!

Mike2
23 oktober 2021

Het eten is prima. Expres om 1700 uur al besteld voor 18:45 uur, helaas weer bijna een uur te laat. Kijk uit dat jullie niet ten onder gaan aan je eigen succes!

Hank van der Eerden
23 oktober 2021

Alles lag door elkaar alsof de dozen op z N kop hadden gelegen. Een rommeltje en wel jammer deze presentatie

André Boudewijns
23 oktober 2021

Was heel lekker,veel kaas erop en veel zalm.

Marijn Hulman
22 oktober 2021

Zoals altijd heeft het heerlijk gesmaakt, echter: Bij mijn vorige bestelling had ik een zalmsalade besteld en kreeg ik een kipsalade. Deze keer was de hoeveelheid bedroevend weinig. Ik schat in de helft van normaal. Het was dan ook geen "maaltijd"salade meer.

Postmaa
22 oktober 2021

Twee pizza’s besteld en ze waren heerlijk! Goede service!

Temminck
21 oktober 2021

Door drukte moesten we wat lang wachten,maar het was het dubbel en dwas waard! Heerlijke Pizza's enlekkere insalata erbij. Genoten!

Roodenburg
19 oktober 2021

Heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nanda
17 oktober 2021

Eten was heerlijk. Bezorging was wel 20 min later dan dat op de site werd aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Hoi Nanda, Dank je wel voor de feedback we proberen altijd zo goed mogelijk aan te geven hoe lang het duurt. Bij drukte kan het soms iets langer duren. Ik ga hem intern bespreken. Dank je wel! Gwen - Trattoria Panini

A. Lindhout
13 oktober 2021

Besteld om 17.30, bezorgd iets na 17.46 Pizza was niet voldoende warm (meer).

Reactie van Panini

Beste Fam Lindhout, Bedankt voor je feedback! Indien het zo snel geleverd wordt zouden de pizza's uiteraard warm moeten zijn. Ik ga contacten via de mail voor een compensatie. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

Rosman
13 oktober 2021
piet verdijk
11 oktober 2021

Deeg van de Clazone's was niet gaar en we hebben ze we zelf maar afgebakken, de pizzadoos was plat gedrukt waardoor de piza zat vastgeplakt aan de deksel en in stukken uit de doos kwam

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Panini

Beste mr Verdijk, Bedankt voor de feedback. Ik ga hem intern bespreken en u persoonlijk mailen om het goed te maken met u. Met vriendelijke groet, Gwen- Trattoria Panini

Jaap&Suus
10 oktober 2021

Gisteren heerlijk 4 pizza's met onze kinderen besteld en gegeten. HÉÉRLIJK! Als dessert hadden we alle vier een Cannolli bij de koffie. Alles geleverd op afgesproken tijd. Echt TOP! Dank jullie wel. 👍😉

Reactie van Panini

Hoi Jaap en Suus, Fijn om te horen dat alles naar wens was! Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Ronald
10 oktober 2021

Uitstekende kwaliteit

Reactie van Panini

Beste Ronald, Fijn om te horen dat alles naar wens was! Mocht je nog een paar minuten over hebben een dezer dagen zou je ons erg helpen met een recensie op TripAdvisor. https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g188597-d4070032-Reviews-Trattoria_Panini-Lisse_South_Holland_Province.html?m=19905 Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Wil Warmerdam
9 oktober 2021

Het was heerlijk eerste keer besteld.maar gaat zeker vaker gebeuren.

Reactie van Panini

Beste Wil, Leuk om te horen ik ga het doorgeven aan de keukenbrigade. Mocht je nog een paar minuten over hebben een dezer dagen zou je ons erg helpen met een recensie op TripAdvisor. https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g188597-d4070032-Reviews-Trattoria_Panini-Lisse_South_Holland_Province.html?m=19905 Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Denise
9 oktober 2021
Reactie van Panini

Beste Denise, Fijn om te horen dat alles naar wens was! Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

HS
6 oktober 2021
Nanda
2 oktober 2021

Heerlijk

Angie
1 oktober 2021

Calzone Dello Chef - masterpiece

Trix
30 september 2021

De bestelling was er op het afgesproken tijdstip . Het eten was goed.

Reactie van Panini

Beste Trix, Fijn om te horen dat alles naar wens was! Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Anne
29 september 2021

Heerlijk eten

Reactie van Panini

Beste Anne, Fijn om te horen dat alles naar wens was! Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Marlijn
29 september 2021
Top
28 september 2021
Broekhuizen
27 september 2021

Compensatie gekregen omdat ik wat langer moest wachten was erg netjes. Maar jammer dat zelfs bij verbaal meerdere malen aangeven bij de chef er toch rucola op de panini pastrami terecht kwam.

Sbr
26 september 2021

60 min wachttijd, werd bijna 2 uur..

Arjan van der Heijden
25 september 2021

De pizza was heerlijk maar anderhalf uur wachten op je pizza vind ik wel heel veel. Kan dat niet sneller?

Reactie van Panini

Hoi Arjan, Op sommige dagen is het echt heel druk met bestellingen. We hebben op sommige avonden meer dan 40 bezorgingen die wij doen. Iedereen doet zijn uiterste best om iedereen zsm uit te leveren echter kan het soms gebeuren dat de wachttijd daardoor vrij lang is. We hebben een extra fiets aangeschaft dus we zijn nu met meer bezorgers en dus ook sneller. We doen dus ons uiterste best om het allemaal zo snel mogelijk te doen. Ophalen is altijd wel sneller! Ik hoop dat ik je een klein kijkje heb gegeven waardoor het soms wat langer duurt. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

Jessy
24 september 2021

Geweldig opgelost nadat werd geconstateerd dat er geen spaghetti was geleverd. Direct weer gehaald met de nodige extra’s als excuus. Top👍

Reactie van Panini

Hoi Jessy, Fijn om te horen dat alles goed opgelost is! Groetjes, Gwen - Trattoria Panini

Diny
23 september 2021
ROB
22 september 2021
Levi
20 september 2021
An
20 september 2021

Quattro formaggi was heerlijk wij hebben genoten. Volgende keer weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.H. v.d. Beek
19 september 2021

Kwaliteit product goed, maar de rand van de pizza vind ik persoonlijk te hard/taai. Deze is daardoor niet gemakkelijk te consumeren. Bezorging keurig op tijd.

Jan
18 september 2021

Heerlijke Pollo pizza.....snelle bezorging...... Beste pizza's uit de wijde omgeving

RLS
18 september 2021

De opmerkingen worden regelmatig niet gelezen.. en dat is jammer.

Eefje Karremans
18 september 2021

Pizza was lekker alleen was de toevoeging vergeten ( wel verekent)

Wilbert
17 september 2021

5 verschillende pizza’s en 2 x gehaktsaus. Heeeeeeeerlijk! Elke pizza verdeeld over 5 personen zodat er veel variatie is. Voor herhaling vatbaar. Spaarkaart inmiddels weer vol

MARTY van Rijnberk
12 september 2021

Het was uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike Heidinga
11 september 2021

Na 2 uur gebelt waar mijn bestelling blijft, zijn onderweg. Na 2 uur en 15 minuten komt iemand van huisnummer 25 met 4 koude pizza'z. Blijkt jullie bezorger het op nr 25 bezorgd te hebben i.p.v. nummer 35. Dus wij hebben voor 47 Euro koude pizza gegeten. Ik zou het op prijs stellen als ik een tegoedbon krijg voor 4 nieuwe pizza's.

Reactie van Panini

Hoi Mike, Sorry voor de late reactie ik was met zwangerschapsverlof. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik mail je privé met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

HdH
11 september 2021
Eric Weterman
7 september 2021

De Tiramisu had wel iets meer mogen zijn. Smaakte verder👍👍

André Boudewijns
5 september 2021
Manon
5 september 2021
Dinie
4 september 2021

Wij hebben met zijn alle heerlijk genoten van de pizza’s lekker krokant niet vet of nattig vol van smaak.

Joep van der Poel
1 september 2021

Ik bestel heel vaak bij Panini maar dit was gewoon niet goed. Er zaten maar liefst 2 vliegen in de pasta, zeer onhygiënisch en kwalijk. De pizza was erg hard en had ongeveer de helft van de gebruikelijke pepperoni. Graag zie ik jullie reactie tegemoet.

Reactie van Panini

Hoi Joep, Dit is niet de bedoeling. Ik neem contact met u op via de mail. Met vriendelijke groet, Gwen - Trattoria Panini

Gerine
1 september 2021

Al de producten van Panini zijn erg lekker, en nette bezorging. Je moet soms wat geduld hebben…

Kratz
30 augustus 2021

Prima bezorging op tijd. Pizza was erg goed; op de Rustica leek het ei te ontbreken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
29 augustus 2021
Hans
29 augustus 2021

Precies op tijd geleverd, rekening gehouden met de dieet wensen, goed heet en zoals altijd heerlijk van smaak! Sorry voor de bezorger, dat het zo hard regende!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kamp
28 augustus 2021

Altijd heerlijk! Zowel de panini’s, pizza als pasta is altijd voortreffelijk. Bezorger kwam ook nog exact op de aangegeven tijd!

Jessica
28 augustus 2021

Heerlijke pizza's maar ze kunnen hun eigen succes niet aan, de levering duurde veelste lang 1 uur en 45 min wachten is buiten proportie.

Maja Theewis
27 augustus 2021
Max
23 augustus 2021

Eerste keer besteld,maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten!

Hank
22 augustus 2021

Ik gun panini het beste maar de kwaliteit kan ook in het nadeel gaan werken. Door grote drukte soms geen bestelling meer mogelijk en Langere wachttijd voor bezorging. Dit moet op te lossen zijn, dacht ik

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André Boudewijns
22 augustus 2021

Was weer erg lekker en lekker pittig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin van der Zwan
21 augustus 2021

De vorige Calzone’s waren een teleurstelling, maar vanavond weer ouderwets goed!

Jelle
17 augustus 2021

Het ziet er altijd heerlijk uit en de smaak is ook zeker goed! Wij zijn altijd weer tevreden. Bezorging ook altijd even netjes.

Suus volkert
15 augustus 2021

We bestellen regelmatig maar de pizza’s waren slecht deze keer, de korst was niet krokant en de pizza s waren lauw, ze leken eerder opgewarmd te zijn dan vers gemaakt. Daarnaast had ik 2 quatro stagioni met ananas besteld en kreeg echter 1 quatro stagioni en 1 quatro fromaggio. Wellicht dat er iets mis is gegaan met de bestelling. De bezorging ging prima en was sneller dan verwacht. De pizza’s waren echt een teleurstelling.

Irene
14 augustus 2021

Helaas waren de pizza's lauw. Dit ben ik niet gewend van Panini

André Boudewijns
14 augustus 2021

Was weer erg lekker

Fam Muijen
13 augustus 2021

Heerlijk gegeten

Martin van der Zwan
12 augustus 2021

Vandaag 5 stuks Calzone’s besteld. Ik had het idee dat er minder vulling in zat. Flink stuk uitsluitend dubbel gevouwen deeg. 🙄

Nicolette
12 augustus 2021

De bezorging was vlot ook al was ik laat met bestellen. De Calzone was rijkelijk belegd en zoals altijd heerlijk.

Hazelaar
11 augustus 2021

Pizza's hadden een te harde bodem en waren erg afgekoeld bij aankomst. Geen geweldige smaakbeleving.

MB
10 augustus 2021

Pizza’s waren er snel, We hebben het idee dat ze de extra’s vergeten waren. Verder heerlijk!

Roodenburg
10 augustus 2021

Eten was heerlijk,maar werd pas pas na 1:5 uur bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anneke
9 augustus 2021

Het was alweer: Heerlijk!!!!

Suzanne Naron
9 augustus 2021

Ik heb twee keer genoten van een goede pizza met hoge kwaliteiten ingrediënten. Dit keer was alles beneden de kwaliteit die ik van deze Panini had verwacht. Niet alleen de kwaliteit van de pizza was beneden de pijl , maar de leveringstijd was bijna anderhalf uur !! Echt teleurgesteld !! Jammer !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mary de boer
8 augustus 2021

Ik heb lang moeten wachten bijna 2 uur maar hadden het erg druk om dat wij zo lang moesten wachten kregen wij een fles roode wijn en de gebakjes soort toetje ik vond dit heel netjes van hun

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ES
7 augustus 2021
Mario
7 augustus 2021

Pizza’s waren lekker, maar niet gesneden. Dat is een nadeel. Bezorging was na een uur terwijl er op de website 30min. stond. Jammer! Wel een vriendelijke bezorger.

Rob
7 augustus 2021
Nanouk
4 augustus 2021

Lekkere pasta! Snel bezorgd.

Sophie
1 augustus 2021

Wij bestellen hier vaker. Mijn moeder wil zelfs niet meer van een andere pizzaria bestellen, maar deze keer was het ronduit slecht. Heel erg vettige pizza's. Het droop er gewoon af. Extreem veel kaas met vreemde smaak. Normaal eet ik als lunch de volgende wat er over is. Maar dit keer 3 kwart van beide pizza's gewoon weg gegooid. Vind dit zeer jammer, want normaal waren ze echt verrukkelijk.

Koomen
30 juli 2021

Pizza was nog steeds heet. Beleefde bezorger. Snelle bezorging, 15 min na bestellen.

Danielle Grimbergen
29 juli 2021

Top service met een glimlach! Eén besteld gerecht ontbrak bij de levering van de bestelling, geen enkel probleem, dat werd dubbel goed gemaakt! We hebben heerlijk genoten van het lekkere eten, dank jullie wel! We bestellen binnenkort weer!!

Judith Visser
29 juli 2021

Snelle bezorging, goed warm. De tiramisu was wel een klein stukje met wat we van jullie gewend zijn.

Ei